با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندگاری در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟ بازگشت قایدی به استقلال کلید خورد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و اسکاتلند در یورو۲۰۲۴| ژرمن‌ها خوب شروع کردند تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ | اولین جدال گروه مرگ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی | طلایی‌پوشان یک قدم تا فینال و قهرمانی توهین عجیب کریمی، مدیرعامل سابق استقلال به زنان! کمیته اخلاق از جاودانی سند خواست! جدایی دو مهاجم استقلال کلید خورد پخش زنده مراسم افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین ستاره‌های لیورپول و رئال مادرید در راه لیگ عربستان؟ بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد و یحیی توافق کردند؟ آقایی پور همچنان در لیست استقلال
سرخط خبرها

ستاره ملی پوش پرسپولیس غایب بزرگ مقابل استقلال

  • کد خبر: ۱۸۹۴۴۳
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
  • ۱
ستاره ملی پوش پرسپولیس غایب بزرگ مقابل استقلال
هافبک ملی پوش پرسپولیس بازی هفته آینده تیمش با استقلال را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در شرایطی این هفته به مصاف پیکان می رود که وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک و یاسین سلمانی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد.

در همین راستا کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است ترابی و سرلک را برای بازی با استقلال تاجیکستان در اختیار گل محمدی قرار دهد. اما غیبت امیری در این مسابقه قطعی شده است. وحید فعلا تا ۱۰ روز دیگر باید به فیزیوتراپی ادامه دهد.

دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان روز دوم آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
1
0
آقا خسته نباشید
پور علی گنجی رو هم اضافه کنید و بفرمائید چوب خدا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->